1:a april

Hellooo =)

Shit vad tiden går fort! Redan 1 april fast det känns som det nyss var jul. Bara lite drygt 2 månader kvar tills man är klar med år 2 på gymnasiet och tills jag fyller år. Längtar!



Jag som hade hoppats på att det skulle vara soligt och härligt ute men här är det bara blött, grått och tråkigt. Blött på vägarna och man kan nästan höra hur det droppar från alla tak.
Än så länge så har det inte blivit nån promenad till skogen, men det blir nog under dagen.. om det inte är slask och blött på vägarna.
Ska iaf göra mig iorgning nu för att sedan åka till mormor och morfar och äta tårta :) Morfar fyller år idag så vi ska dit och vräka i oss en massa go-fika!

Senare idag så kommer bla:
* Min frisyr som jag hade i tisdags
* Todays... makeup och frisyr
* Tänkte lägga upp några bilder på lite olika buketter, dekorationer och annat som jag har gjort..
* Dagens låt!
* och en massa annat roligt =)

Så vi ses sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0