20:e april

Ännu en lång dag med både jobb och en massa läxa. Efter jobbet/praktiken så åt jag en snabb middag och sedan åkte jag till en kompis för att få hjälp med lite matte  - har prov imorgon, första lektionen :/
Jag förstår väl lite bättre nu men tvivlar på att jag kommer att klara det. Matte är inte min starka sida och allt bara blandas ihop i huvudet. Förstår inte varför man ska kunna sådanna komplicerade uträkningar, men behöver ju faktiskt inte kunna lutningen på en blomma precis. Huvudsaken man vet vad som är upp och ner! ;)

Har även blom-läxa tills imorn :/
Ska göra en brudbukett på floristtekninken så det ska ju bli kul iaf! Lovar att ta bilder.


Nu ska jag se klart på American Idol, sen avslöjar jag dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0