24:e april

Hellooooooooo =)

Sitter här framför datorn och äter frukost :p

Funderar sedan på att gå ut i det härliga vädret, just nu äre 23,8 grader i solen! Men det blåser kallt så jag får se hur det blir, kanske bara sätter mig på altan en stund. Ska iaf göra iordning övervåninger lite senare idag. Pappa ska lägga klart golvet medans jag ska slänga alla smågrejer som jag har sparat på.. Sparade på ALLT när jag var liten, bl.a. såna där lappar som sitter på kläderna när man köper dem (där pris + skorlek står). Dom skulle jag ha när jag lekte klädaffär hemma med min mormor och morfars gamla kassaapparat :)

Tänkte ta å tvätta håret och klä på mig nu, så ses vi senare!



Längtar till sommarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0