25:e april

Wow, för en stund sedan var det 26,7 grader ute i solen!! =)

Idag blir ännu en lugn men ändå fullspäckad dag. Kom nyss hem efter att ha varit på Barnenshus (mitt syskonbarn Hugo fyller år den 6 maj...) djuraffären och sedan en snabbis in på coop för att köpa hårfärg. Det var egentligen tänkt att jag skulle vara med en kompis som även skulle färga mitt hår men det blev ändrade planer, så då får mamma äran att färga istället :p
Ska grilla för första gången iår oxå! mummmmms!

Hårfärgen som jag har är från Schwarzkopf - Natural & Easy i färgen nr: 580 Sammet Mörkbrun och gillar den mycket! Den perfekta brunfärger enligt mig. Den är väldig mörk den första veckan men sen är det riktigt fin! Har kört med denna färg i kanske 2 år och mer kommer det nog att bli. Men jag funderar på att göra en liten makeover nu på sommarlovet. Kommer antingen att färga det blont eller ljusare brunt med massa slingor, tycker det är snyggt att ha lite ljusare på sommaren. Har inte riktigt bestämmt mig än men förändring kommer det att bli.
Ska även klippa mig hade jag tänkt, det har blivit så långt bak i naken att jag kan inte göra den "rätta" frisyren längre (har page).

Nu börjar jag bli hungrig så jag tror jag ska kolla om det finns nått litet å gott att äta på =)
Kramkram






































Någon av dem kommer det att bli till sommaren!
Victoria's frisyr med antingen Miley's eller Hilary's färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0