4:e april

Hello

Åhh vad jag längtar till sommarn!!
Mamma och pappa har precis varit till våran husvagn fram och tillbaka för att hämta lite grejer, bl.a gardiner. Vi känner att vi vill byta så jag och mamma ska sätta oss och göra nya nu =) mamma får mäta och klippa så kör jag på symaskinen!

Och här i Ö-vik så skiner solen :D sedan i torsags har det bara varit grått, slaskigt och tråkigt. Men nu är det 19grader i solen så idag lär det bli en långpromenad med vovven. Ska nog göra lite läxa idag oxå, har lite grejer som jag vill passa på att få gjort så man blir klar med kurserna lite fortare :p har bara några uppgifter kvar i svenska B så jag ska försöka att göra bort så mycket som möjligt nu under lovet.



Kolmården sommaren 2008

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0