9:e april

Har nyss ätit lite pizza efter att ha gått på stan och sedan varit på hos en kompis. Vi tog bussen vid halv 1 och kom hem till henne strax efter halv 5.
Det blev en Subway-macka till lunch och 3 nya saker... Hade inte gått på stan på evigheter så jag trodde jag skulle köpa med mig allt jag hittade med jag lyckades behärska mig ;)
Det blev iaf en ny fondation, ett stärkande nagellack och det bästa av allt - en ny jacka, nästan lite Michael Jackson inspirerad =) Längtar tills det blir mer sol så man kan använda den! Ska knäppa några bilder och lägga upp så ni får se.

Men först blir det gårdagens Dagens låt, var så upptagen av annat att jag glömde bort det helt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0