Är trött och har ont i halsen....

Sitter vid datorn och kollar runt lite. Såg nyss på A Idol, var ganska bra idag... Dagens låt blir faktiskt en låt därifrån!

Kom ju på att ena läxan är tills på torsdag så jag behövde inte göra den idag så det blev en lugn kväll ändå. Gjorde klart läxan som ska lämnas in imorn, sen kollade/hjälpte jag pappa med att lägga nytt golv uppe på mina rum. Blir skitsnyggt!! Ska lägga upp bild när det är klart, tar nog en dag elle två tills det är helt klart och färdig möblerat.
Å ikväll/natt ska ju AdamL vara mentor i American Idol och imorgon ska han uppträda. Längtar tills avsnittet visas i svensk tv!! Önskar att jag hade Fox-kanalen!

Nu ska jag berätta vilken som är dagens låt, sen äre gonatt. Ska upp senast kvart i 7 så det är väl bäst att lägga sig så man får några timmars god sömn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0