Dagens låt!

Någon som ser One Tree Hill? Det är en av mina absoluta favoritserier...
Det bästa med den serien förutom alla underbara skådespelare är all musik!
I många avsnitt så får man höra Bethany Joy Galeotti's (Haley) musik och det tycker jag är jätteroligt eftersom hon är så himla bra och verkligen har talang för musiken!
I avsnitt 9 - säsong 7 så får man höra hennes låt "Maybe", och den sjunger hon tillsammans med Amber Sweeney och tillsammans heter de Everly.

Först tyckte jag inte om låten så mycket, men så gav jag den en andra chans och nu är den helt klart en favorit.
Jag är ett stort Bethany Joy fan(!), älskar hennes typ av musik och tycker att texterna är helt otroliga!!  

Hon är en otrolig sångerska med en unik röst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0