Dålig update!

Idag har jag inte gjort nått speciellt men ändå har jag inte haft tid att skriva nått på bloggen... :/ Men imorgon så ska jag minsann skriva och lägga upp bilder. Har även lite ( eller ganska mycket om jag ska vara ärlig :p ) läxa som jag ska göra imorn, men jag ska försöka blogga så mycket jag bara kan!

Imorn är det sista lov-dagen :( .... Känns som jag inte har fått någonting gjort under lovet så en vecka till skulle inte skada!! Och nu när skolan/praktiken börjar igen så blir det lite svårare att se på American Idol från 2009 kl 3 på natten. men jag kommer nog se det nån gång i veckan ändå! :D




Idag har det varit en ganska blandad musikdag så nu ska jag fundera ut vilken som blir Dagens låt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0