Oh my!

Sitter just nu framför storebrors dator och har bäddat ner mina syskonbarn i deras sängar så dom orkar upp imorgon. Har faktiskt gjort bort lite läxa nu när jag har varit här... tog med mig ifall jag inte skulle ha något att göra. Så medans barnen spelade Wii så passade jag på att jobba med ett litet arbete som handlar om bl.a olika stilarter och hur man gör för att skapa en särskild känsla med hjälp av olika material och blommor.

Medans jag ändå pratar om Wii så kan jag avslöja att jag och min svägerska kommer att göra ett reportage för en tidning och det kommer att handla om just träning framför tv:n. Så imorgon kommer det hit folk från Expressen (!) och de ska fotografera när jag och Linda tränar med Wii-fit! Är riktigt nervös men samtidigt så ska det bli jätteroligt! Så ikväll ska jag försöka gå och lägga mig i någorlunda tid så jag är pigg och glad imorgon!

Nu ska jag gå och se på Greys Anatomy.
Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0