MÅSTE SOVA

Är så himla trött och less. Somnade faktiskt på soffan och sovde i ungefär en och en halv timme :p Men mamma väckte mig för lillvoffsingen ville ut, så det var bara att klä på sig å gå ut i kylan.

Det gick ganska bra på matteprovet btw.. Skrev på alla frågor utom en och det är riktigt bra för att vara jag! Men jag måste erkänna att vi hade gjort precis samma prov för nån månad sedan, men eftersom jag bara skrev på en fråga den gången så borde det ju bli bättre resultat denna gång.
Efter matten så hade vi floristteknik. Idag så skulle vi göra sånt som vi har missat/det vi kännde att vi ville träna lite mer på, och eftersom jag inte hade missat något så bestämmde jag att jag ville göra en brudbukett. Har gjort 3 stycken förut men den här gången så gjorde jag en lite annorlunda bukett med ett långt handag gjort av strån, och den kallas för en "strukturerad brudbukett". Funderar på om jag ska lägga upp några bilder nu. Tror jag gör det, om bilderna vart nå bra =)

Hade ingen engelska idag för läraren var borta så vi fick några hemuppgifter istället. Då fick det bli en tur in till stan med en kompis. Var där i kanske 3 timmar men jag köpte ingenting! Hittade mycket som jag ville ha men blev snål varje gång jag tänkte gå till kassan och betala :p men då blev ju plånboken glad iaf!
Kom ju på att jag inte har visat bilderna från förra veckand shopping än. Måste göra det imorgon!

Nu ska jag lägga över bliderna på buketten till datorn.


Kom tillbaka lite senare för att se brudbuketten och sedan se vilken som är dagens låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0