1 Augusti 2010

Heeej!

Nu har det varit lugnt här på bloggen ett tag... men jag har faktiskt en ursäkt! Jag, mamma och pappa var i Stockholm i veckan så då var jag fullt upptagen med att gå i affärer och göra annat kul =) Men nu är jag hemma så då äre bara att köra igång igen!
Vi kom hem i fredagsnatt - natten till lördag, och det ända som vi har gjort sedan dess är att ha suttit framför tv:n och sett på friidrott :p
Men idag så ska jag nog försöka få lite annat gjort oxå, ska bl.a. lägga in alla bilder på datorn och sedan (om jag hinner) ska jag lägga upp de bästa här på bloggen! Ska även fota det som jag köpte när vi var på våran lilla semester.

Snart ska jag hoppa in i duschen för att sedan ligga ute i solen en stund, och sen ikväll så ska jag klippa lillvovvens klor - det får bli mitt schema för idag =)

Nu ska jag kolla runt på lite bloggar.. seeees senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0