12 Augusti 2010

Hejhopp!
Tänkte det passar ju bra att säga hopp eftersom jag just nu ser på sim-EM på på tv:n - älskar att titta på simhopp, och snart äre två svenska tjejer som ska börja sin tävling.

Jaa.. idag har jag ingen aning vad som ska hända. Funderar på att ta ett wii-pass med spelet Just Dance iaf, får se om jag kanske lägger in fler bilder ifrån Stockholm - isåfall blir det en bildbomb från vårt besök på vattenmuseet Aquaria =)
Ska även lägga in listan på alla vinnare från Teen Choice Awards! Har faktiskt redan börjat så den kommer nog snart.

Vaknade för ungefär en timme sedan och nu börjar jag bli lite hungrig, så nu blir det frukost i tv-rummet :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0