14 Augusti 2010

Hejsan svejsan! =)

Igår vart det ingen uppdatering alls. Men det var en helt okej dag!! Träffade min kompis Olivia en stund medans hon hade lunch från hennes sista sommarjobbs-dag. Sedan blev det tv, dator och sen lite mer tv och dator ;) :p

Idag har det oxå varit en lugn och lat dag. Skulle kunna sammanfatta dagen så här långt: tv-sport, musik, dator och promenad. Började dagen med att se på simhopp, och nu är det friidrott som gäller.
Snart är det dags för mat - en av mina favoritmaträttrer. Potatis, sill, ägg, gräddfil och mummsig gräslök. Gott!
Efter maten ska jag vara duktig och klippa gräset. Vi har en ganska stor gård så det kommer att ta sin lilla tid.

Om jag orkar stata min rätta dator där alla mina foton finns, så tänkte jag lägga upp bilderna från Aquaria (har sagt det några dagar nu men jag SKA lägga upp dem!!)

Nu ska jag alldeles strax äta, men vi ses senare ♥
 

Jag som leker med weddkameran på min nya dator.. Hahhaa :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0