18 Augusti 2010

Heej bloggen!

Var tog gårdagen vägen?! Jag tyckte tiden bara flög iväg igår..
Jaja, nu äre som det är och det är bara 4 dagars ledighet kvar - sen börjar allvaret igen. Skolan.
Men om man ser det fårn den ljusa sidan så är det ju bara 1 år kvar, sen är det slut på läxor och allt som har med skolan att göra. Så nu de sista dagarna ska jag försöka att inte sova bort halva dagen som jag har gjort resten av lovet utan ska ställa väckaren så jag hinner njuta av de få dagar som är kvar.

Idag började jag dagen men en liten promenad med Shakira, sen skyndade jag mig med att fixa frukost för att sedan sitta här en stund.
Senare idag kommer min kompis Josse hit för att jag bl.a. ska hjälpa henne med hennes blogg. Hon behöver en header så jag ska försöka hjälpa henne att komma på en bra design som passar henne, och efter det får vi se vad vi hittar på.
Men innan hon kommer måste jag hinna plocka undan lite, starta min sega dator och sedan göra mig iordning. Så det är väl bäst att jag sätter igång redan nu.

See you later, alligator =)


Min långhåriga lilla vovve ♥ 
(kortet är taget i vintras, och man kan nästan se en liten julstjärna i det vänstra hörnet :p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0