19 Augusti 2010

Hejsan hoppsan!

Idag blev det ett ganska sent första-inlägg.. men så blir det ibland.
Är barnvakt åt mina syskonbarn Cajsa och Hugo idag så det är inte så att jag har sovit till nu om du trodde det! ;)
Vaknade rättare sagt kl 7 imorse för att ta emot barnen och sen dess har vi sett på tv, spelat framför datorn och gjort lite andra små saker.. Gjorde lunch för nån timme sedan, och då fick det bli makaroner och korv - och en massa(!) ketchup på det. Tror man skulle kunna göra vad som helst och sen bara spruta på lite ketchup så blir det en hitt, även om det skulle vara en tallrik med lera som står på bordet ;)

Nu blir den en promis med vovven, sen får vi se vad vi hittar på. Såg att pappa hade köpt lite glass så jag gissar att vi kanske startar en film och mummsar i oss glass, i stooora lass!

Sees! ♥


Så här såg min lunch ut..
ett stort glas vaniljyoghurt med skivad banan. Smarrit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0