2 Augusti 2010

God "morgon" =)

Har nyss ätit en långfrukost som bestod utav en kopp te och några rostade mackor :p och innan det var jag på en liten promenad med lillvovven Shakira.
Nu hade jag väl tänkt sitta vid datorn en stund - ska lägga in alla bilder från kameran, och så får jag inte glömma att fota allt som jag shoppade i Stockholm =)

Men först tänkte jag berätta lite om min lilla plan...
Idag är det inte bara en ny vecka, utan idag är det även starten på mitt nya, lite mer hälsosammare liv. Från och med nu så ska jag försöka röra på mig mer och inte äta så mycket onyttig mat, snacks och fikabröd.
Jag ska börja spela Wii-sport spel minst 3 gånger i veckan, pilates-dvd nån dag i veckan, gå ännu fler promenader, endast äta godis/chips på lördagar och vid ev. högtider, och så ska jag försöka sluta äta bullar och annat fikabröd. (har faktiskt slutat äta småkakor, har nog inte ätit tex. ballerinakex på ett halvår!)

Men nu är ju frågan - kommer jag att klara detta?! Så många gånger som jag har sagt det här men ändå har inget hänt...
Men det är bara att stenhård och försöka följa min plan, och för hoppningsvis kommer jag att lyckas! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0