22 Augusti 2010

Tjohoo =)

Tänk vad tiden går fort! Idag är det min sista sommarlovsdag, och vem vet - kanske kommer jag aldrig ha sommarlov igen. Tycker det känns som det var förra veckan som jag började på gymnasiet och nu börjar jag det tredje och sista året..

Idag blir det "surströmmingsfest" hemma hos min bror och hans familj. Vi blir 14 stycken så det ska bli riktigt trevligt!! Själv är jag inte så jätteförtjust i surströmming (gillar bara romen) så för min del blir det sill och annat gott.
Vad det blir efter maten vet jag inte men jag gissar att vi kommer att vara där under större delen av kvällen.
Och som tur är så har dom ju tv så ikväll missar jag inte One Tree Hill iaf! =)

Först på schemat just nu är frukost (ni vet ju hur jag är... ;)) och sedan blir det till att göra sig iordning.
Om jag hinner så slänger jag upp dagens outfit innan vi ger oss av ikväll.
Seeees! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0