4 Augusti 2010

Hejsan hoppsan!

Om 10 minuter åker jag iväg in till stan för att bada - ska ju på badhuset med min bror och hans två barn! =)
Jag vet inte hur länge vi blir där men jag gissar på några timmar.. Vi har med oss fika så det ska bli riktigt roligt. Har inte varit där på ett tag, tror det var när jag var där med skolan och hade simmning i våras.
Åhh det ska bli så skönt att inte behöva ha idrott nu på sista året!! Idrott är inte mitt favorit ämne om jag säger så. Och det ska bli så härligt att slippa bara på den tunga väskan varje onsdag ;)

Nu äre bäst att jag packar väskan så jag inte blir sen!
Vi ses ikväll =)




Kommentarer
Postat av: Maria

Simma lugnt ;-)

2010-08-04 @ 11:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0