Blue Jeans + Energetic Peach = mumsiga plommon

Experimenterade lite idag när jag målade mina naglar.
Målade först ett lager med mitt favoritlack Blue Jeans (ett mörkblått lack utan skimmer/glitter) som jag har pratat om några gånger. När naglarna var färdigmålade kände jag att jag ville göra nått mer, så då gick jag till min lilla samlig och hittade ett transparant lack i en orange/persikofärgad nyans med mycket skimmer.
Så efter att jag målade ett tunnt lager med det så blev det en helt ny härlig färg som passar perfekt nu när höstmörkret sakta kryper sig fram.

Vet inte riktigt vad jag ska kalla den nya färgen eftersom beroende på hur ljuset är så ändras färgen, men visst ser det ut som Mumsiga plommon! ;)


 
IsaDora - nr 702 Blue Jeans                     Oriflame "Pop Glam" - Energetic Peach


Med blixt


Utan blixt


Kommentarer
Postat av: OLiViA

det där vart ju grymt snyggt!! :D

2010-08-30 @ 18:55:39
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0