Finally!

Nu idag har jag äntligen beställt tid för klippning och färgning =)
Så imorgon eftermiddag ska jag till min brors tjej Linda, som är utbildad frisör, och fixa håret. Längtar! Hade egentligen tänkt göra det dirtekt efter skolavslutningen men an någon anledning lät jag det vara. Så nu några månader sedare så ska det ske ;)
Dessutom passar det bra att göra det nu eftersom jag både fick klippning + färgning av Linda i födelsedagspresent och så är det ju alldels strax dags för skola, då är det ju kul att visa upp sig i nått nytt..

Tänkte visa ett litet bild-collage på hur jag vill att det ska se ut, på ett ungefär.. 
Har visat den förut, innan sommarn då jag tänkte göra det - så jag tar den igen!
  


Ska fixa samma frisyr som Victoria, sen med färgningen vet jag inte.. men just nu lutar det åt Miley's, fast liiiite ljusare

:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0