Happy day!

Idag skulle jag ju föra över alla bilder från Stockholmsresan till datorn och sedan fixa ordning dem för att lägga upp dem här på bloggen, men så blev det inte! Istället vart det en promenad med mamma, pappa och lillvovven till storebror och hans familj för en liten fika, och efter var jag med min kompis Olivia.
Hon började faktiskt blogga idag så hon ville ha hjälp med att få bloggen mer personlig så jag hjälpte henne med utseendet och förklarade lite kort om hur allt fungerar :)

Klockan 18 var det ju dags för One Tree Hill, och eftersom vi hade beställt Indisk mat så fick min middag följa med in till tv-rummet :)
Efter det fortsatte tvtittandet med friidrott med mamma och pappa. Kan ju passa på att gratta Emma till silvret oxå! =)

Nä nu är det väl bäst att jag bestämmer vilken som blir dagens låt.... jag vet iaf att det blir en gammal goding från McFly!

See ya tomorrow! ;)



Modell - Me
Make-up - Me
Foto - Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0