Nu går jag och lägger mig

Visste väl att det skulle bli sent ändå! Hahaa =)

Blev fast framför datorn som vanligt. Kom på att det var ett tag sedan jag lyssnade på Three Days Grace (säkert ett år sedan..) så nu har jag suttit här i nån timme och bara lyssnat på deras låtar ♥
Nu kanske ni tycker att jag är lite konstig som säger att jag älskar deras låtar eftersom jag även lyssnar på country och annan "töntig" musik, men sån är jag! Ena dagen är det vaggvisor som spelas och nästa är det all about the rock ;)

Nä nu äre bäst att jag kryper ner i sängen så jag orkar kliva upp imorgon. Vi åker till Umeå runt 11 så jag borde hinna med ett kort litet inlägg.

Vi ses imorgon då!
God natt

Klicka här för att se dem spela låten Riot live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0