Skule nationalpark

Igår följde jag med min storasyster Therese och hennes familj till Skule Nationalpark.
Det var första gången jag var där och jag måste säga att det var hur mysigt som hels!! Det är en, eller flera(!), stora skogar med berg och vatten, och man kan gå där i flera timmar.
Att gå i skogen är bland det bästa jag vet, så om man är en riktig stadsmänniska som inte gillar småkryp och inte vill bli skitig skulle jag inte rekomendera att åka dit, men är man som jag och älskar att vara ute i naturen, fota och se fina vyer så tycker jag absolut att man ska ta och spendera en dag där!

Vi tyckte det var så mysigt så vi ska faktiskt åka tillbaka dit, kanske en helg nu i september, och ta med oss tält =)
Igår var vi där i omkring 3 timmar, vilket är alldeles för lite för det är verkligen hur stort som helst! Vi hade även med oss fika så när vi kom till en fint berg med en härlig utsikt så satte vi oss där i solen och hade det så bra som man bara kan ha det.

Självklart tog jag med mig kameran så nu tänkte jag visa lite av bilderna som jag fotade =)




 



 




Efter våran skogs-tur så blev det mat hemma hos dem.
Det blev hamburgare vid 20.30 och efter det satt vi bara ute och njöt av kvällen och den varma elden.
Som efterrätt blev det varma marshmallows som vi "grillade" över elden =) mummmms!

(bilden på grillen gick inte att ladda upp, får försöka senare!)



(Eftersom det är jag som har tagit bilderna och rår om dem så vill jag inte att någon ska ta mina bilder! Men om det är någon som är olydig och inte följer mina regler så vill jag åtminstone att man lämnar kvar märkningen!!)


Kommentarer
Postat av: Maria

Fint det var där :-)

2010-08-17 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0