Sommarkväll

Jag och mamma var på en liten promenad för en stund sendan, i den härliga kvällssolen =)
Det är riktigt härligt väder just nu!!
När vi ändå var ute så passade vi på att gå och hälsa på min storebror Daniel och hans familj. Vi fikade lite (jag var duktig och åt faktiskt inget fikabröd! :p ) och hade det trevligt.
Strax innan vi skulle gå hemåt gick mina syskonbarn Rasmus och Matilda ut och plockade bär, dom ska nämligen göra hemgjord saft =)

Nu ska jag fortsätta denna härliga kväll med att "leka" med alla bilderna som jag tog i Stockholm, ska klippa dem lite och fixa med ljus och så där.

Funderade faktiskt på att ta en kort (superkort!) liten joggingrunda men jag tror jag tar den imorn istället ;)
Ska även fara till badhuset "Paradisbadet" med storebror och hans två barn imorgon
- det ska bli riktigt skoj!













En av många bilder som jag tog i Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0