The red carpet - my favorites

Hade skrivit ett helt inlägg inatt runt 2 tiden, där jag bl.a. hade skrivit vilka som var mina favoriter från röda mattan, men så glömde jag att trycka på publicera. Var nog så trött att jag såg fel och valde att spara det som ett utkast ;)
Så istället för att lägga upp just det inlägget så tänkte jag att jag lika gärna kunde visa bilder oxå, nu när dem ändå har kommit ut på E!Online sidan =)

Går rakt på sak och slänger upp en massa bilder på några av mina favoriter från nattens Emmy Awards-red carpet event.
Måste säga att det var ganska mycket som gick i svarta och marinblåa toner, men här och var pluppade det upp några färglada klänningar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0