The Script vs. Kris Allen

Jag ÄLSKAR denna låt!

En helt underbar låt, och när man börjar lyssna på den kan man inte sluta - man spelar den bara om och om igen!
Låten var först inspelad med den irländska gruppen The Script men 2009 gjorde idolvinnaren Kris Allen en cover och nu är det en av hans största låtar.

Låten som jag pratar om heter Live Like We're Dying och finns både som bonus-track på The Scrip's album och på Kris album (det var även hans första singel)

Så fågan är - vem gör den bäst?!
Jag måste säga att dem är väldigt lika (!) men jag gillar nog The Script's version mer!

Vad tycker du?







K o m m e n t e r a !  =)


Kommentarer
Postat av: OLiViA

ååå jag kan inte heller bestämma mig ;) jag lyssnade ju på the script mycke förut och nu har jag lyssnat mycke på kris allens version, så just nu tycker jag nästan att han är bäst :D fast fortfarande lite tveksam ;)

2010-08-09 @ 12:45:32
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0