6 December 2010

Hejjjsan!

Har nyss kommit hem från skolan, hade floristteknik idag - och himmel vilket pysslande det vart! Gjorde en väldigt annorlunda och speciell bukett/dekoration som innehöll amaryllis och nejlikor, och så hade vi ju en massa pynt och grejer oxå...
Nja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Annorlunda. 
Ser jättekonstig ut på kort så jag tänker inte visa, man ser inte vad det är knappt. Men jag tog ändå hem den eftersom den innehöll 2 amaryllisar :p ;)

Nu blir det mat och sedan två avsnitt av Grannar, sen tänker jag fortsätta dagen och kvällen med STÄDNING! Hela övervåningen ser bombad ut, grejer och kartonger över allt å skitsaker som man samlar på sig, som egentligen ska slängas(!), ligger lite här och var. Och eftersom jag får storbesök på lördag måste man ju ha städat på rummet/rummen.
Så idag tänkte jag börja med mitt sovrum. Där ska det städas, damsugas, torkas, matas in kläder i garderoben och sen får jag ju inte glömma min "lilla" adventsgran (som skulle varit framme för 2 ½ veckor sedan..)  som ska pyntas och göras i ordning.

Men först och främs är det middag som gäller! Tror det blir lite smakprov från julbordet faktiskt.. Gott =)

I'll see yoouuuu later!


Gammal bild från i våras..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0