Brand new - Canon EOS 1000D

Lalalalalalalaaaaa
I'm so happy!


Min nya kamera!
Första riktiga systemkameran :D
(och bakom ser ni min superdupermysiga morgonrock som jag fick i julklapp)


Ledsen om jag har varit lite trög på bloggen den senaste tiden men jag kände att jag ville ha några dagar ledigt nu när det är jul och bara mysa med familjen och ha det skönt.
Tänkte fortsätta lägga in bilder från julhelgen så kom ihåg att gå ner på sidan för jag lägger nämligen in dem på rätt dag, så ni inte missar nått tänkte jag ;)
Fick hem H&M katalogen i brevlådan idag och självklart har jag redan valt ut vilka vårkläder jag ska beställa hem! Funderar på visa upp mina favoriter lite senare under kvällen, eller imorgon.

Nu ska jag ner och hälsa på pappa som har varit och jobbat! Vi höres ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh, jag är inte bara liiiite avis, vill också ha en sån!!! Danne oxå, lite oväntat!! Ha en bra dag och vi syns snart!!

2011-01-02 @ 14:04:49
URL: http://innovationochinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0