Dagens låt!

De senaste timmarna har jag suttit och pluggat samhällskunskap, och självklart var jag tvungen att ha på lite musik för att göra allt lite roligare. 

Nu senast har det blivit mycket Colbie Caillat så därför får hon stå för dagens låt. Skulle egentligen kunna ta alla hennes låtar men idag får det bli låten Realize. Min aboluta favorit!! Inte bara utav henne utan det är en av mina top 3 låtar av alla. Börjar nästan gråta för så underbart bra och betydelsefull är den ♥
Hennes röst är så behaglig att lyssna på att man nästan drömmer sig bort till en annan värld! Kan spela hennes musik om och om igen..

Colbie Caillat - Realize




"If you just realize what I just realized,
Then we'd be perfect for each other
and will never find another
Just realized what I just realized
we'd never have to wonder if
we missed out on each other now."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0