Fullt upp!

Heej!
Här kommer en update efter två dagars icke-bloggande. (Skrev först en "snabb update" med det blev lite mer än så ;)) Ska precis till att ta ut min lunch ur micron och sitta och vila huvudet lite å ta en ipren, tror det är en liten migrän "attack"som är på gång...

Har praktik idag och det är fullt upp hela tiden =) rooooligt! Vissa dagar kan det ibland kan det bli lite långtråkigt men nu när julshoppingen är igång så kommer det kunder om var annat och det ska fyllas på kassar, krukor och allt annat pyssel. =) =) Och vi har så fina saker i butiken, så en jul-älskare som jag blir förälskad i precis allt! ;)

Tyvärr så har bloggen kommit åt sidan de senaste dagarna, har haft en massa annat att göra. Men under helgen tänkte jag visa veckans köp så titta gärna in då!
Ikväll efter praktiken och middagen ska jag till min polare Josefin (världens bästa namn, inte sant!) och där ska vi sjunga SINGSTAR! Love singstar =)
Hon har nyss köpt ett nytt så då måste man ju dit å sjunga lite! Olivia ska oxå dit, sen vet jag inte om det kanske kommer nån till oxå. Men innan vi startar mickarna åker vi och köper nått gott, det måste man alltid ha ;)

Nu ska jag äta upp min paj innan den blir iskall ;)
Om jag hinner så slänger jag upp ett inlägg när jag åker iväg, annars ses vi efteråt! Får se om jag lyckas övertala tjejerna så kanske jag kan få lägga upp bilder från ikväll :D
Byebyeeee ♥


Kommentarer
Postat av: Jozzeee

Det var ju synd att det nya spelet inte kommit.. kommer nog nästa vecka ;D

2010-12-04 @ 16:53:49
Postat av: Jossan

Jaa! Men som tur var så hade vi ju andra singstar's :)

Förhoppningsvis kanske du har fått det till på lördag så kan du ta med det då!! :D :D

2010-12-04 @ 21:27:41
URL: http://ziniita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0