Snowboardåkning och glöggmys med Ris a la Malta...

... det var vad kvällen was al about!
Följde med på promenad hem till syster och co vid 5-6 tiden och när vi kom in i värmen var det dags för middag, rester från julbordet - mumms! Efter det byggde jag och Hugo med träklossar (som vi kallade för kapla när jag var liten och gick på fritids, vet inte.. kanske heter så fortfarande) och sedan hjälpte jag syrran med att värma glögg och röra ihop en stor bunke med ris a la malta.
Vid 8 tiden gick vi ut till den härliga elden som Abbe hade startat innan han for och hämtade Cajsa som var hos en kompis. När dom kom tillbaka och efter att min mamma och pappa kom så började vi åka pulkor, stjärtlappar och madrasser - men det bästa av allt var när jag fick prova på att åka med syrrans snowboard! :D Tyckte det var så roligt, så jag funderar nästan på att börja åka det istället för slalom faktiskt!
Efter en stund kom även min bror och hans compani så hela vår familj, alla 11, var samlad ute i den vita vintervärlden runt den härliga elden.
Vi åkte som bara den, vi drack varm glögg och delade på ris a la maltan! En perfekt kväll med familjen helt enkelt ♥

Bilder kommer imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0