10 Juli 2010

Toodelooo! =)

Alldeles snart blir det en kort tur till Bjästa för att gå på Nätramarknaden, ska dit med mamma och pappa.
Vi ska nog bara gå runt och kolla lite och sen får vi se vad som händer resten av dagen...

Alltid på lov så brukar det bli så att jag går och lägger mig vid 3 tiden och sover till 11-12 dagen efter...
Igår sovde jag bara tre timmar, gick och la mig vid 3.30 och vaknade 6.30 för att ta emot barnen eftersom jag skulle bara barnvakt. Inatt sovde jag därimot lite mer. Somnade vid halv elva och sovde hela natten tills kl 12 idag :D det behövdes kan jag säga!

Nä nu äre bäst att jag gör mig i ordning så dom inte far utan mig ;) vi ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0