3 Juli 2010

Hejsan svejsan!

Idag blir det lite av en foto-dag. Funderar på att lägga upp lite bilder, bl.a. på lite make-up'er som jag har gjort men inte läggt upp än, visa bilderna jag tog på Robin Bengtsson och lite andra random-bilder.

Ikväll ska jag på 30-års fest, min brors tjej Linda fyller år. Det är maskeradfest med film-tema så det ska bli kul! Men jag har inte kommit på vem jag ska vara så därför får det bara bli cowboyhatt, jeansväst och boots. Om någon undar vem jag är kan jag ju alltid säga att jag är Dolly Parton.. hehee
Kanske att jag bjuder på en bild senare innan jag sticker.
Vi ska till en mysig stuga och där ska vi äta grillat och dricka gott. Men jag får se hur länge jag blir där, funderar nämligen på att fara in till hamnen i stan och se på Rix FM festivalen med Angelica.

Blää... jag har ätit en massa godis nu på morgonen så nu mår jag nästan illa - inte bra!
Och varmt är det, men jag klagar inte!!
Ska gå och göra ett glas saft och sedan när jag kommer jag tillbaka blire bildbomb efter bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0