4 Juli 2010

H e e j    H e e j !   

Sitter här framför datorn och tar det lugnt i värmen. Det är ganska molnigt och inte så mycket sol men ändå är det runt 28 grader!

Vaknade för kanske 45 minuter sen efter att ha varit på 30års fest, Hamnfesten och sedan 30års fest igen x)
Det var ju maskeradfest på 30års festen men jag klädde inte ut mig :p Tog med mig cowboyhatten men eftersom det var så jäkla varm även igår så orkade jag inte ha den på mig. Men jag träffade bl.a. på Borat, Lisbeth Salander (Män som hatar kvinnor-filmen) Byggare Bob och Sandy (från Grease) !

Nu hade jag tänkt äta lite frukost, sen fortsätter jag med alla bildbomber som skulle ha kommit igår..
Seees! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0