Long time ago!

Nu var det ett tag sedan jag var här...
Det kanske beror på att att jag inte har gjort så mycket den senaste veckan. Har varit barnvakt, sett på tv, sovit, varit ute, målat våran nybyggda redskapsbod och suttit vid datorn.
Men snart äre iaf dags för fotboll. Mitt syskonbarn Cajsa har cup i helgen så vi ska fara dit nu och se en match.

Nä det är nog bäst att jag går och gör mig iordning för att fara.
Sen när jag kommer hem ska jag kanske börja jobba med min nya header och själva utseendet på bloggen
Funderar på att lägga upp lite bilder som jag har glömt att visa, bl.a. bilderna som jag tog på Robin Bengtsson när han var här i Ö-vik.



Såg på Expressen när de visade live från rån-dramat i Stockholm, fy så hemskt!
Stackars dem som satt som gisslan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0