Robin Bengtsson i Ö-vik

Robin Bengtsson var med i Idol 2008 och kom på tredje plats.
Det året var han min favorit av alla deltagare! Ända sedan jag hörde hans första audition så har jag varit ett stort fan, och att han dessutom lyssnar på McFly gör honom bara ännu bättre ;)


Den 16/5 var Robin här i Övik och hade en liten spelning på en marknad som vi har här varje år. Jag var där med min mamma och två av mina syskonbarn, Cajsa och Matilda - och självklart var kameran med!
Det var inte så mycket folk där, därför kunde jag gå fram ända fram till scenen och ta hur bra bilder som hels men min inte så superbra'a kamera. Trots att det inte var flera tusen som var där och lyssnade gav han ändå allt!!
Han uppträdde med låtar som han sjöng på Idol och även egna låtar.
Men bäst var när han sa att de skulle spela en låt från en grupp som heter McFly. OMG!
Blev så glad, och för att inte tala om överraskad(!) när han sa det att jag började skaka och nästan skrika rakt ut!! Kommer fortfarande ihåg det som igår.
Jag är en sån som inte brukar sjunga med när jag är på spelningar/festivaler men då jäklar sjöng jag!

Nu har jag i alla fall samlat ihop de bästa bilderna som jag fick på Robin när han var här i Ö-vik, så här kommer dem!

(Klicka på de små bilderna för att se i större format.)




 





 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0