17:de juni

Yes, ännu en solig och varm morgon! :D
Vaknade kvart i 7, för att "ta emot" mina syskonbarn som jag är barnvakt åt idag, och redan då var det runt 20 grader ute.

För ungefär en timme sedan for Cajsa på fotbolls-skola så nu har jag bara ett barn att hålla reda på ;)
Just nu sitter Hugo och ser på tv medans jag sitter här och kollar runt... så nu är det lugnt och skönt. Men snart blire andra bullar  - vi ska nämligen baka lite, men inte bullar den här gången, utan idag blir det chokladbollar. Dom ska jag bjuda på fredag men eftersom han älskar chokladbollar så får det nog bli två satser så han inte äter upp alla..
Efter det vet jag inte vad vi ska göra, vi kanske går ut på gården eller går på en till promenad med vovven ( vi har redan gått två gånger :p )

Men nu ska jag iaf fortsätta kolla på make-up videosar på youtube, det är bland det bästa jag vet. Det är så inspirerande och roliga att titta på. Och vem vet, en vacker dag kanske jag själv gör en make-up tutorial och lägger ut på youtube! =)

Seeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0