23:dje juni

Hej hopp!

Sitter här framför datorn och äter sen-frukost igen, vet inte varför men jag tycker inte om att äta direkt efter att jag har vaknat. Så är det även när jag ska till skolan, det sista jag gör innan jag går till bussen är att äta frukost.

Snart ska vi iväg med husvagnen till en camping. Vi ska vara där nu under midsommar och jag hoppas verkligen att vädret kan hålla i sig. Just nu är det nämligen 34 grader på våran altan!
Har faktiskt inte hunnit ligga så mycket i solen så jag har knappt någon färg. Eftersom vi inte har något planerat så lär det bli ganska mycket tid till att bara ta det lugnt, därför skulle det passa extra bra om det är soligt nu i helgen!

När jag kommer tillbaka hem kanske jag skriver nått kort inlägg, så vi ses senare! 



(Btw, vi bor ganska nära campingen så jag kommer att skriva under helgen ändå! Jag måste ju även fortsätta med Sam Tsui - temat!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0