24:de juni

Tjo!

Sitter här och äter frukost som vanligt...
Solen värmer och det är härligt! Synd bara att det ska bli skitväder, just nu ser det ut som det kommer att bli mulet och regn i helgen. Söndag skulle bli solig igen, men då åker vi ju hem från vår lilla "semester" så då är det ju ingen mening med att sola... Får nog göra det på altanen istället.

Efter frukosten äre en dusch som står på schemat, och sedan är det dags för att packa (självklart har jag gjort en massa listor på vad som ska med, hahah)
Jag har ganska bråttom för när mamma kommer hem ska vi åka, och hon slutar vid 12 så det är nog bäst att jag springer och packar nu! Men vi ses ikväll då jag avslöjar dagens Sam Tsui låt (det känns som jag säger det namnet i varje inlägg nu för tiden x) !!!)

Byebye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0