28:de juni

Hej hopp! =)
Nu är vi hemma från våran lilla campingsemester.

Äter just nu en sillmacka efter att ha varit och badat ute för första gången iår. I och för sig badade vi i en stor pool igår men det räknas inte tycker jag ;)
Jag tror det var 16 grader i vattnet och det kändes kan jag säga! Inte var det varm. Fryser än!!

Det var tänkt att vi skulle grilla idag men det blåser så mycket så istället blir det kyckling, ris, sallad och nån god dressing till. Är vrålhungrig så jag tycker mamma kan ta och komma hem nu så vi kan börja med maten :p

Igår var det skitbra väder precis hela dagen! Det var soligt men blåsigt, men då satte vi oss mot husvagnsväggen och där blev det riktigt varmt, så de kalla vindarna behövdes.
Jag låg i solen kanske 2-3 timmar och sedan var vi bara ute och lekte en massa lekar och spel så hela jag ser ut som en kräfta just nu! När jag gick på toa i morse lös mina läppar lika rött som ett stopljus! Jag skojar inte. Och jag har så jäkla ont i nacken och på axlarna att jag håller på att dö. Vet inte hur många gånger jag har smörjt på med After Sun-grejs...

Nu ska jag i alla fall gå och ta en alvedon och sedan blir det en dusch innan jag ska hjälpa mamma med maten.
Men vi ses senare! Kanske att jag lägger upp lite bilder senare ikväll... vi får väl se.
:)

Kramkram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0