Bilder från dagen

Tänkte bjuda på två bilder från dagen... Idag hann vi inte med nån bakning så chokladbollarna får helt enkelt vänta tills imorgon! Då ska vi ju oxå busa och ha roligt, innan det är dags för "kalas" för mig ;)
Tyvärr ser det ut att bli regn imorn, vilket spräckte mina planer på att grilla och vara ute och spela lite roliga utespel... Därför får det bli tacos, singstar och wii istället =)

Här kommer bilderna


Jag, Hugo och Shakria på morgonpromenad =)
(Hugo hittade en pinne som Shakira fick, och den bar hon med sig hela vägen hem!)


Hugo och morfar (min pappa) var ute i stort sätt hela dagen och klippte gräset.

 

 


Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan ska jag skriva en lista på vad som ska köpas imorgon + en lista på vad som ska göras under dagen (yes, jag är en riktig list-makerska, gör listor och planerar i stort sätt inför allt  jag gör. Vet inte varför men jag tycker det är så roligt att planera, särskilt om man ska på semester. Då kan jag börja 3 veckor innan vi ska fara med att skriva olika listor, tex på vilka kläder som ska med, vad som behövs till stranden osv. Har alltid varit så och jag har en kännsla av att det inte kommer att förändras!)

Innan jag går och lägger mig ska jag berätta vilken som är dagens låt, sedan ska jag se American Idol (som börjar leda mot sitt slut. Vet redan vem som vinner men det är kul att se ändå. Presonligen tycker jag att fel person vann...) och efter det äre Will & Grace som gäller!!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0