CMT Crossroads

Jag fortsätter på Keith Urban och John Mayer temat! =)

Sedare idag ska dem nämligen ha en spelning tillsammans som kallas för CMT Crossroads, och om jag förstår det hela rätt så kommer det att visas på CMT's hemsida.
Det hela går ut på att en countryartist och en annan artist spelar och sjunger sina låtar tillsammans. Sedan får man även höra på en intervju där de berättar lite om sina liv och delar med sig av sin kärlek till musiken.


  



Såhär skriver dem om paret på CMT.com:
About the Episode
"Grammy-winning artists John Mayer and Keith Urban share the stage for an unforgettable night of music you won't want to miss. Watch as they collaborate on Urban's hits including "'Til Summer Comes Around," along with his feel-good single, "Sweet Thing." The superstars will also team up on Mayer's singles, "Perfectly Lonely" and "Gravity." And be sure to pay attention to the true talent of these musicians as they wail on their guitars."


I fredags hade de premiär och de ska spela sammanlagt 5 spelningar.
Deras sista spelning är idag och börjar 12.00 PM (jag tror det är kan vara vid 18.00 här i Sverie, men jag är inte säker. Ska kolla upp den exakta tiden!)


Jag ser verkligen fram emot detta!
De gör musiken till magi
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0