Jag är tillbaka!

I'm back =)

Nu var det verkligen evigheter sedan jag var duktig och uppdaterade varje dag, men det ska det bli ändring på - särkilt nu när det är lov.
Jag tänkte börja redan idag och kommer skriva lite om vad som händer i "kändisvärlden" bl.a. att man nu kan nominera sina favoriter till Rockbjörnen att Adam Lambert's musikvideo till låten If I Had You har världspremiär och så tänkte jag sammanfatta lite om countrygalan som var den 9:e juni.
Jag tänkte även bjuda på lite bilder sedan i fredags då jag fyllde 18, om det vart nå vidare bra bilder vill säga, har inte ens lagt in dem på datorn än :p

Än så länge har sommarlovet varit väldigt grå, tråkig och regnig! Vi fick lov i fredags så lovet har väl inte riktigt börjat än... så än finns det hopp =)

Nu ska jag klä på mig och sedan ska jag se på McLeods Daughters på 9:an. Det är det bästa med lovet, att jag äntligen kan se "döttrarna" som jag kallar det ;) igen. Förut när den serien gick på kanalen Hallmark (som inte finns längre) såg jag på det varje kväll.




Btw, fick våra betyg i fredags innan vi fick sommarlov. Jag visste att jag hade 2 MVG, men när jag läste igenom brevet så såg jag att jag hade sammanlagt 5 MVG! =) Åh jag blev så himla glad! Och lättad, för nu på slutet har det varit mycket och jag har verkligen jobbar hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0