29:e mars

Har nyss ätit en hemmagjord hamburgare efter att ha varit på praktiken i 9 timmar. Trött och förkylning är på väg - det är ju lov om några dagar så det är ju precis som det ska vara! ;)

Tror jag ska lägga min framför tv:n en stund och sedan göra lite läxa så jag slipper göra allt imorgon då det är sista dagen innan det ska lämnas in. 
Är så glad att det bara är en praktikdag och en skoldag kvar innan lovet! Får lov redan på tordag, så då ska jag passa på att ta en promenad med båda hundarna ut till skogen och plocka lite björkris så jag kan göra fint på borden nu till påskhelgen. Ska göra samma arrangemang som vi fått göra på skolan, ska knäppa kort så ni får se sen! :)

Nu ska jag gå och vila ögonen i 5 minuter så jag får lite ny energi.. Ha det bra och så ses vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0