31:a mars

Heej!

Vaknade för ungefär en timme sen efter att ha somnat i mamma o pappas säng, hehee. Såg på tv och mös med vovven och sen sa det pang så sovde jag! Var jättetrött, sovde typ 3 timmar så ikväll blir det nog en sen kväll men det gör ju inget för det är ju lov nu :)

Dags för en kopp te och sen får jag se vad jag gör, funderar på att se på Laila bakar... det ser ju alltid ut att vara så himla gott! Synd att såna program alltid är på kvällarna, då är det ju försent att göra själv. Ska ju upp tidigt imorgon så jag skulle ju kunna passa på att göra nått gott då!
Imorgon fyller min morfar år så då blir det iaf go-fika och en trevlig stund med släkten!

Lägger nog upp gårdagens frisyrbild imorn, har inte min dator igång och jag orkar inte starta den nu :p
Men Dagens låt kommer, det lovar jag! Kan ge en liten ledtråd - han spelar i Stockholm ikväll (just nu tror jag!) Han har varit med i American Idol och han har en GRYM röst!
LOVE HIM!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0