Hellooo Blogg-världen!

Hej Hej =)
Har nu startar en blogg och jag hoppas verkligen att det kommer att bli lika roligt för er som det kommer att bli för mig!! Jag kommer att skriva om det mesta - musik, mode/styling, men framför allt kommer jag att dela med mig av min vardag.

Josefin heter jag och fyller 18 om lite drygt 3 månader :D
Jag går andra året i gymnasiet och utbildar mig till florist. För er som inte vet vad en florist gör så håller hon/han på med blommor :) Jag går på en praktisk skola och har just nu praktik två dagar i veckan och jag trivs jättebra, både med valet av linje och med mina klasskompisar samt med min apu-plats (praktikplats).
Jag har ett stort intresse för musik och drömmer om att någon gång kunna skriva och framföra min egen musik. Även make-up/styling och fotografering ligger varm om hjärtat!



Nog om mig, nu ska jag berätta lite mer om vad jag kommer att blogga om:
*Min vardag
*Mycket musik --> aktuella händelser - galor/awards, nya artister/låtar/album och annat roligt
*Mina favoriter --> inom musik,mode, tv mm
*Dagens låt --> varje kväll (ska försöka!) lägger jag upp den låt som jag lyssnat mest på under dagen eller som jag tycker förtjänar att stå i rampljuset ;)
*Tips & Råd
*Foton --> älskar att fota, bl.a. naturbilder

Kommer säkert att bli mer med tiden men detta räcker gott och väl just nu!!!



Kommer tillbaka senare ikväll, ska försöka klura ut hur man gör för att fixa en egen bakgrund.. :/

Glöm inte att kommentera!!
Har du några synpunkter eller åsikter om vad du tycker om mina planer eller om det är något som jag ska ändra på så lämna gärna en kommentar :)


// Kram Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0