Stan..

Hello!!
Jag som hoppades på fint väder idag, tänkte gå på långpromenad med min hund Shakira men det är bara skitväder där ute!!

Håller just nu på att göra mig iordning för att åka in till stan en sväng. Ska köpa nya skor, mina "Uggs" som jag köpte för nått år sedan har gått sönder.. INTE KUL! Har inte riktigt bestämt mig än med jag tror att det blir ett par nya eller så blir det kanske nån snygg stövel, gärna med klack.. jag får se vad som finns. Men vad det än blir så jag visar upp dem när jag kommer hem.
Efter stan så ska jag, mamma, pappa äta på Max med min bror och hans familj. Mysigt!! Synd bara att jag inte känner för att äta hamburgare idag, så der blir nog nått annat.. Det finns ju lite att välja på nu för tiden :)
Fick nya Haléns katalogen igår och jag måste säga att det fanns ganska mycket som jag gillade!! Behöver lite nya vårkläder och jag gissar att jag kommer att beställa nått därifrån. Funderar på att göra en liten önskelista på det som jag vill ha och sedan lägga upp här på bloggen!!

Nää nu måste jag gå och platta håret innan vi ska fara. Btw, TRESemmé produkterna var jättebra!!! =)

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0