14:e maj

Vilket skitväder!
Vad sur jag blir, jag som hade hoppats på att det skulle vara blå himlen, sol och minst 15 grader varmt... Men nope, här äre bara grått och regnigt. Tror till och med att det åskade imorse när mamma och pappa for på jobbet :/

Men dagen blir bättre! Ska ju se/höra idol-Calle för andra gången =)
Och mycket bilder ska det bli, får inte glöma paraplyet bara! Fast på ett sätt kanske det är bra att det regnar, då är det inte så mycket folk som kommer så man kan stå längst fram ;)
Tänkte hoppa in i duschen nu, fika och göra mig i ordning och sedan vid 11 tiden kommer Cajsa syskonbarn.
11.30 möter jag min kompis på bussen sen så åker vi in till stan för att gå på Örnexp och efter det kanske det blir en sväng på stan.

Nä nu ska jag ta en alvedon för huvudet men vi ses senare. Lovar att komma tillbaks innan jag far! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0