Fotbollscup!

Det blir en tuff dag idag!!
Mitt syskonbarn Cajsa har fotbollscup hela dagen med start från halv 9 och jag tror det håller på till 18 ikväll. Tur att det inte är jag som ska stå i mål, jag är så jäkla boll-rädd!

Så jag antar att det inte kommer att hända så mycket på bloggen i dag, men jag ska försöka lägga upp lite bilder på kvällskvisten, om jag inte är för trött vill säga.
Hoppas verkligen att det blir någorlunda bra väder!
Bäst skulle ju vara om det är varmt och soligt så man kan få lite färg på sig när man ändå ska vara ute hela dan.
Just nu ser det ju ut att kunna bli riktigt härligt väder! Inga moln vad jag kan se och 10 grader... =)



Det kommer att stå en stolt moster vid sidan av planen (!) och jag ska att hejja på som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0